Milí maturanti a pořadatelé plesu,
máme pro vás několik užitečných informací, které se vám můžou v průběhu přípravy plesu hodit.
Termín plesu a podpis smlouvy.
Termín plesu je vhodné u nás rezervovat nejméně rok předem.
Podpis smlouvy je dobré řešit zhruba 2-3 měsíce před plesem.
Při podpisu smlouvy je již důležité vědět, kolik hodin budete potřebovat na přípravu a výzdobu a také kolik času potřebuje kapela atd.
První možností je pronajmutí sálu na několik hodin dopoledne, v průběhu kterých přivezete tombolu, vyzdobíte sál a případně si vyzkoušíte svá vystoupení. Následně přijedete odpoledne a doladíte poslední detaily před otevřením hlavních dveří veřejnosti. Kapela potřebuje na přípravu několik hodin, je tedy důležité s tím počítat již při podpisu smlouvy. Vše co v KD necháte, je zamčeno a nikdo z venku k těmto věcem nemá přístup. Druhou možností je pak pronajmout si sál až od odpoledních hodin a být tak v KD celé odpoledne až do začátku plesu.
Při podpisu smlouvy od vás vybereme 20 000,-. Jedná se o vratnou kauci, jistinu případných škod. Pokud bude po plese vše v pořádku, částku vám vrátíme v plné výši.
Výzdoba
Výzdobu sálu provádějte vždy tak, aby nedošlo k poškození laků, výmalby, podlah apod. Berte přitom na vědomí, že je zakázáno používání barevného krepového papíru, konfet v jakékoli podobě, lepení pásek, zatloukání hřebíků a připínáčku kdekoliv v prostorách KD a zavěšení jakékoliv výzdoby na jakýkoliv druh svítidel. Otevřený oheň či jakákoliv práce s ním je přísně zakázaná. Vzdobu vždy raději předem konzultujte.
Vstupenky
Kapacita sálu je 600 lidí. Kvůli nedodržování tohoto limitu a tím porušování bezpečnostních předpisů jsme se rozhodli, že lístky vám na ples vytiskneme. Námi poskytnuté lístky tak budou jediné platné pro vstup do prostor velkého sálu KD Vltava. Toto opatření platí od plesové sezony 2017/2018. Z důvodu různého obcházení maximální povolené kapacity jsou nově také všechny vstupenky opatřeny hologramem a každý návštěvník dostane při vstupu do KD Vltava pásku na ruku.
Občerstvení a prodej
V prostorách KD Vltava jsou tři bary (přízemí, sál, malý sál v 1. patře), které jsou o ples vždy v provozu. Vnášení vlastního občerstvení do prostor KD Vltava je zakázáno a bude kontrolováno sekurity službou při vstupu do KD Vltava.
Sekurity služba
Sekurity službu vám můžeme zajistit přes námi nasmlouvanou agenturu nebo si ji můžete zajistit vlastní cestou. Na maturitní ples je potřeba alespoň 4-5 sekurity osob. Pokud si budete zajišťovat sekurity službu sami, je nezbytné, aby měla sekurity služba patřičnou certifikaci.
Kontaktní osoba
Sára Kocourková
Tel.: 734 682 464
Email: sara.kocourkova@mestokralupy.cz
Přihlašte se do našeho newsletteru a budeme Vám zasílat novinky přímo na email.
Společnost Ticketware s.r.o. není poskytovatelem platební služby, ale majitelem licence Ticketware pro propojení na platební bránu GoPay. Kontaktní údaje: Ticketware s.r.o. se sídlem Nad pískovnou 1450/5, Krč, 140 00 Praha 4, IČ: 03485285, DIČ: CZ03485285. Informace: help@cinemaware.eu. Výběrem platební metody a kliknutím na tlačítko “Pokračovat” potvrzuji souhlas se všeobecnými obchodními podmínkami zařízení. Společnost Ticketware s.r.o. řeší reklamace plátců kartou v zastoupeni za své klienty (3.strana)
Po potvrzení objednávky má Plátce možnost využít službu bankovního převodu, která ho přesměruje na internetové bankovnictví jeho banky. Plátce prostřednictvím internet bankingu odešle Platbu. Prodávající expeduje lístky ihned po přijetí potvrzení o úhradě. Převody peněz jsou uskutečňovány prostřednictvím účtu společnosti GoPay s.r.o. bankovního převodu nebo Platba kartou.
Citlivé vstupní údaje, které zadáváte do systému internetového bankovnictví, jsou chráněny platebními branami bank a nedostávají se do prostředí třetích stran. Zpracovatelé plateb vidí pouze informace o transakci, které jim banka s odeslanou transakcí sdělí.
Zakoupením vstupenek/doplňkového zboží dává kupující prodávajícímu souhlas se zpracováním svých kontaktních údajů a to až do doby jeho písemného vyjádření nesouhlasu s tímto zpracováním. Kontaktní údaje, které kupující uvede při objednání, slouží výhradně pro naši potřebu a nebudou poskytnuty jiným subjektům s výjimkou zpracovatelů plateb.
Uživatel nesmí využívat Rezervační a nákupní systém způsobem, který by mohl snížit jeho hodnotu a/nebo poškodit, upravit, znemožnit, přetížit nebo zhoršit funkci části a/nebo celku Rezervačního a nákupního systému, či infrastruktury Poskytovatele zahrnující jakékoliv pasivní a/nebo aktivní prvky infrastruktury a/nebo síťová zařízení, či servery. Uživatel nesmí zneužívat, blokovat, modifikovat či jinak měnit jakoukoliv část Rezervačního a nákupního systému, nebo se jen pokusit narušit stabilitu, chod nebo data Rezervačního a nákupního systému. Provozovatel nenese zodpovědnost za případné neoprávněné zásahy třetích osob, v důsledku čehož tyto osoby neoprávněně získají přístup k osobním údajům uživatele a/nebo k jeho uživatelskému účtu a/nebo k příslušné databázi poskytovatele tyto údaje použijí, využijí, zneužijí nebo zpřístupní tyto údaje třetím osobám. Jakékoliv výše uvedené činnosti mohou být trestné!
Platba „Twisto“ je poskytována společností Twisto payments a.s., IČO: 01615165, zapsanou v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 19085, se sídlem na adrese Újezd 450/40, Malá Strana, 118 00 Praha 1 na základě Twisto faktury postoupením pohledávky na úhradu platby s prodlouženou splatností společnosti Twisto payments a.s., a to za podmínek uvedených ve „Všeobecných obchodních podmínkách pro zákazníky služby „TWISTO“.
V případě, že Kupující využije službu „Twisto“ zprostředkovanou Prodávajícím a poskytovanou ze strany Twisto payments a.s., je Kupující povinen uhradit platbu (tj. celkovou kupní cenu a náklady na dopravu zboží) do 14 dnů ode dne doručení zboží.
K uzavření kupní smlouvy dojde vyplněním objednávky ze strany Kupujícího, akceptací objednávky ze strany Prodávajícího (písemným potvrzením elektronickou poštou) a úhradou objednaného zboží Kupujícím nebo využitím služby „Twisto“.
Kupující souhlasí s tím, že vybráním služby Twisto v nákupním košíku Obchodníka a po následném schválení platby Twistem,akceptuje „Všeobecné obchodní podmínky pro zákazníky služby „TWISTO“.
Zkontrolujte si, prosím, zadanou e-mailovou adresu. Na zadaný e-mail mohou být zaslány objednané a uhrazené vstupenky nebo e-mailová zpráva potřebná k vyzvednutí vstupenek v pokladně provozovny. Na nesprávné zadaný e-mail nelze uplatňovat reklamaci a ani vyžadovat navrácení uhrazené částky za vstupenky.