• Městská knihovna
  • kino kosmos
  • Dětský web knihovny
  • planetarium@knihovnamost.cz
  • 773 152 820
planetarium@knihovnamost.cz 773 152 820
Planetárium Most
  • Aktuality
  • Školy
    • Mateřské
    • Základní školy
  • Šk. družiny / skupiny
  • Veřejnost
  • Kalendář
  • Online
  • Hvězdárna
  • Aktuality
  • Hvězdárna

    Kde nás najdete

    Planetárium Most
    Moskevská 12
    434 01 Most

    Naplánovat trasu
    • 773 152 820
    • planetarium@knihovnamost.cz
    • Facebook

      informace

      • Pomocník
      • Online prodej vstupenek
      • Doručení vstupenek
      • Nastavenia cookies

      Pro návštěvníky

      Kde nás najdete

      Planetárium Most
      Moskevská 12
      434 01 Most

      Naplánovat trasu
      • 773 152 820
      • planetarium@knihovnamost.cz
      • Facebook

        informace

        • Pomocník
        • Online prodej vstupenek
        • Doručení vstupenek

        Pro návštěvníky

        • Pomocník
        • Online prodej vstupenek
        • Doručení vstupenek

        V případě problémů se vstupenkami

        Podívejte se, zda řešení na Váš problém nenajdete v seznamu nejčastějších problémů:

        Je třeba vstupenky vytisknout?

        Pokud v e-mailové zprávě, kterou jste obdrželi spolu se vstupenkami, není uvedeno jinak, tak vstupenky není třeba vytisknout a postačí, když se při vstupu do sálu prokážete mobilním telefonem se staženými rezervací vstupenek s čitelným čárovým kódem.

        Děkujeme, že šetříte životní prostředí a netisknete elektronické vstupenky.

        Při platbě bankovním převodem nemám k dispozici tlačítko mojí banky

        Žádný problém. Vstupenky je možné uhradit přes internetové bankovnictví těch bank, které máte v nabídce při platbě. V případě, že se tam Vaše banka nenachází použijte prosím možnost Platba kartou. Jde o standardní platbu kartou a je možné zaplatit všemi uvedenými typy karet.

        Při platbě jsem omylem zrušil nákup a vybraná místa zůstala obsazená

        Pokud ještě platba nebyla provedena (např. Jste zrušili nákup před platbou a pod.) A Vámi zvolené sedadla jsou ještě obsazena, prosím opakujte nákup později. Vámi obsazena místa budou uvolněny do prodeje do 30 minut od Vašeho neúspěšného pokusu o nákup.

        Vstupenky nemám rezervované - V případě, že dané vstupenky nemáte rezervované a o představení je velký zájem a očekává se brzké vyprodání představení, doporučujeme Vám nečekat a zakoupit si jiná místa.

        Vstupenky mám rezervované - V případě, že dané vstupenky máte rezervované, opakujte prosím platbu po uplynutí 30 minut.

        Podle platební brány GoPay moje platba vypršela, přesto mi byly prostředky staženy z bankovního účtu

        Při platbách máme s bankami nastavený a dohodnutý časový limit na zpracování platby 25 minut. Za tento čas musí banka platbu ověřit, zpracovat a zaslat nám potvrzení o zrealizované platbě.

        Ve Vašem případě však banka platbu neprovedla v tomto limitu. Proto byly Vámi obsazena místa uvolněné do dalšího prodeje a nákup vstupenek je třeba zopakovat.

        Vrácení prostředků - V případě, že Vám byly finanční prostředky staženy z vašeho bankovního účtu, do 3 pracovních dnů od platby Vám budou peníze automaticky vráceny na Váš účet.

        Vstupenky nemám rezervované - V případě, že dané vstupenky nemáte rezervované a o představení je velký zájem a očekává se brzké vyprodání představení, doporučujeme Vám zakoupit si jiná místa a použít přímo platbu kartou namísto bankovního převodu.

        Vstupenky mám rezervované - V případě, že dané vstupenky máte rezervované, opakujte prosím platbu po uplynutí 30 minut.

        Omlouváme se za vzniklé komplikace a nepříjemnosti, avšak chování bank a jejich případné technické odstávky neumíme ovlivnit.

        Při platbě jsem zjistil, že moje banka má technickou odstávku, avšak vybraná místa zůstaly obsazeno

        Pokud ještě platba nebyla provedena (banka má technickou odstávku apod.) A Vámi zvolené sedadla jsou ještě obsazena, prosím opakujte nákup později. Vámi obsazena místa budou uvolněny do prodeje do 30 minut od Vašeho neúspěšného pokusu o nákup.

        Vstupenky nemám rezervované - V případě, že dané vstupenky nemáte rezervované a o představení je velký zájem a očekává se brzké vyprodání představení, doporučujeme Vám nečekat a zakoupit si jiná místa.

        Vstupenky mám rezervované - V případě, že dané vstupenky máte rezervované, opakujte prosím platbu po uplynutí 30 minut.

        Využijte platbu kartou - V případě, že technická odstávka banky bude trvat delší dobu, můžete při nákupu využít Platbu kartou.

        Při nákupu vstupenek jsem omylem zadal nesprávný e-mail

        Opětovné zaslání vstupenek - Zašlite nám Variabilný symbol alebo ID platby na e-mailovú adresu info@ticketware.cz a my Vám vstupenky opätovne zašleme.

        Nedostatek času do začátku představení - V případě, že je do začátku představení už málo času, nahlaste v pokladně Variabilní symbol nákupu a naši pokladníci Vám vydají klasické papírové vstupenky.

        Podle platební brány GoPay moje platba proběhla úspěšně, avšak vstupenky mi nebyly zaslány mou e-mailovou adresu

        E-mail se vstupenkami se může nacházet v různých složkách - Zkontrolujte si prosím všechny složky doručené pošty, včetně Spamu, Nevyžádané pošty, Reklamy, Sociálních sítí apod.

        Plná e-mailová schránka - Ověřte si prosím, zda nemáte plnou poštovní schránku, což brání přijetí e-mailu se vstupenkami. Po uvolnění přeplněné poštovní schránky Vám systém automaticky odešle vstupenky ještě jednou.

        Nesprávná e-mailová adresa - V případě, že jste neobdrželi vstupenky, je možné, že jste při nákupu vstupenek omylem zadali nesprávnou e-mailovou adresu. V takovém případě nám zašlete Variabilní symbol nebo ID platby na e-mailovou adresu info@ticketware.cz a my Vám vstupenky opětovně zašleme.

        Nedostatek času do začátku představení - V případě, že je do začátku představení už málo času, nahlaste v pokladně Variabilní symbol nákupu a naši pokladníci Vám vydají klasické papírové vstupenky.

        Omylem jsem vymazal e-mailovou zprávu se vstupenkami

        Opětovné zaslání vstupenek - Zašlete nám Variabilní symbol nebo ID platby na e-mailovou adresu info@ticketware.cz a my Vám vstupenky opětovně zašleme.

        Nedostatek času do začátku představení - V případě, že je do začátku představení už málo času, nahlaste v pokladně Variabilní symbol nákupu a naši pokladníci Vám vydají klasické papírové vstupenky.

        Nenašli jste odpověď? Kontaktujte prosím naši technickou podporu e-mailem na info@ticketware.cz

        • Pomocník
        • Online prodej vstupenek
        • Doručení vstupenek
        Online predaj

        Pokud i vy patříte k těm, kteří si vstupenky na představení rádi kupují dopředu, doporučujeme využít možnost nákupu vstupenek na našem webu.

        Zajistit si vstupenky online dopředu má své výhody

        • nakoupíte komfortně z domu
        • máte jisté místo k sezení
        • vyhnete se případným frontám na pokladně
        • na film nemusíte chodit s časovým předstihem, stačí těsně před promítáním
        • v případě větší skupiny máte jistotu, že budete sedět u sebe
        • vstupenky nemusíte tisknout, šetříte životní prostředí
        • máte je ve svém e-mailu, takže v případě, že se vám změní program, víte vstupenku přeposlat někomu jinému

        MailTicket

        MailTicket - vstupenka vždy po ruce!

        • vstupenka je vám doručena na e-mail přes službu mailTicket
        • služba je zdarma
        • jelikož je vstupenka ve vašem e-mailu, nehrozí, že byste ji ztratili :-)
        • nepotřebujete aplikaci
        • Pomocník
        • Online prodej vstupenek
        • Doručení vstupenek
        MailTicket

        Zakupte vstupenku online, s doručením do mobilu

        Na naší webstránce máte možnost zakoupit vstupenku přes internet a okamžitě ji zaplatit platební kartou nebo převodem. Není nutná tisk vstupenek. Stačí, když na vstupu do sálu ukážete na svém mobilu e-mail se vstupenkou.

        • okamžité a bezpečné zaplacení vstupenek
        • vstupenky jsou hned doručeny a máte jisté svá místa
        • vstupenku v e-mailu není nutné tisknout
        • obsluze ukážete pouze čárové kódy v e-mailu
        MailTicket
        • Pomocník
        • Online prodej vstupenek
        • Doručení vstupenek
        Budícheck

        Aplikace BudíCheck

        • máš program do vybraných kin, divadel a kulturních institucích
        • můžeš si nastavit sledování oblíbeným akcí a Provozně
        • nakupuješ vstupenky online, rychle a jednoduše bez zbytečného čekání v řadě
        • vstupenky zakoupené online máš přímo v mobilu
        • online vstupenku můžeš darovat svému známému
        • na začátek akce zakoupené přes BudíCheck Tě upozorní připomínky
        • dokážeš sledovat historii navštívených akcí
        • máš možnost ohodnotit akce, místo konání akce nebo se na hodnocení podívat
        Teraz na Google Play
        Budícheck
        • Pomocník
        • Online prodej vstupenek
        • Doručení vstupenek
        Darčekové karty

        Darujte svým blízkým zážitek

        Máme pro vás perfektní tip na dárek! Naše dárkové karty mají Přednabitý kredit, který lze využít k návštěvě našich představení.

        Plastová dárková karta je zabalena v pěkném obalu a jejím posláním je někoho potěšit. Na výběr máte z několika barevných a tematických motivů, které můžete zkombinovat podle sebe.

        Určeno:

        • na Vánoce, narozeniny, nebo jakýkoli svátek či událost
        • univerzální dárek pro mladé i starší, kterým nevíte co koupit
        • pro rodiče, kteří nechtějí dětem dávat peníze
        • vhodné i pro firmy a jejich zaměstnance

        Zapomeňte na pyžama, pantofle nebo kosmetiku! Darujte svým milovaným něco originálního, věnujte jim zážitek.

        Zakupte v naší pokladně.

        Všeobecné obchodní podmínky 

        1. Úvodní ustanovení 

               1. Všeobecné obchodní podmínky upravují smluvní vztahy a z nich plynoucí závazky mezi Kinem Kosmos - Městská knihovna Most, příspěvková organizace, Moskevská 12, 434 01 Most, IČO: 00080713, e-mail: info@kinomost.cz , tel.: +420 774 059 083 (dále jen „Prodávající“ nebo „Provozovatel“) a zákazníkem - kupujícím

               2. Smluvní vztah mezi Prodávajícím a zákazníkem – kupujícím vzniká koupí vstupenky na filmové nebo jiné představení provozované Prodávajícím.

               3. Zákazník, který zakoupí vstupenky přímo na provozovně Prodávajícího nebo přes internet, vyjadřuje tak souhlas s těmito všeobecnými podmínkami, které jsou pro obě smluvní strany závazné.

               4. Pro smluvní vztah mezi Prodávajícím a zákazníkem je rozhodující verze všeobecných obchodních podmínek platná v den uhrazení platby kupní ceny za vstupenku. 

        2. Vysvětlení pojmů 

               1. Zkratkou „VOP“ se rozumí tyto všeobecné obchodní podmínky.

               2. Vstupenkou se rozumí jedna vstupenka nebo více vstupenek, které si zákazník rezervuje a zaplatí na pokladně Prodávajícího.

               3. Elektronickou vstupenkou se rozumí jedna elektronická vstupenka nebo více elektronických vstupenek, které si zákazník objedná a zaplatí přes internet.

               4. Uvedená kupní cena je cenou aktuální pro objednaná představení, tato cena obsahuje DPH v zákonné výši a je cenou konečnou.  

        3. Koupě vstupenky 

               1. Vstupenku může zákazník zakoupit přímo v provozovně Prodávajícího, kdy při platbě na pokladně Prodávajícího obdrží vstupenku, nebo přes internet na stránkách Prodávajícího: www.kinomost.cz

               2. Při koupi vstupenky na provozovně Prodávajícího vybírá zákazník z dosud volných vstupenek, nebo si vstupenku může nezávazně rezervovat přes internet a nejpozději 30 min. před začátkem představení ji zaplatit a vyzvednout na pokladně Prodávajícího. Zákazník po provedení rezervace obdrží na jím označený e-mail zprávu, která obsahuje unikátní číslo provedené rezervace. Zákazník po příchodu na pokladnu Prodávajícího nahlásí číslo své rezervace, popřípadě jméno nebo e-mail uvedený ve formuláři rezervace. Na jejím základě obsluha pokladny zákazníkovi prodá příslušnou rezervovanou vstupenku. V případě, že si zákazník nevyzvedne rezervovanou vstupenku ve stanoveném čase před zahájením představení, může Provozovatel vstupenku uvolnit k dalšímu prodeji bez dalšího oznámení zákazníkovi.

                3. Při koupi vstupenky přes internet obdrží zákazník elektronickou vstupenku, která je vybavena číselným čárovým kódem, a bude zákazníkovi zaslána na zákazníkem označený a zadaný e-mail ve formátu PDF pro vytištění nebo mu bude zaslaná na zákazníkem označený a zadaný e-mail pro možnost uložení do mobilního telefonu, za předpokladu objednání a úhrady vstupenky přes internet. Zákazník může uhrazení kupní ceny přes internet realizovat následujícími typy platebních karet: MasterCard, Maestro, MasterCard Electronic, Visa, Visa Electron nebo přes vybrané banky online zadáním a převodem. 

        4. Ostatní podmínky 

                1. Zákazník bere na vědomí, že současně si může rezervovat vstupenku pouze na jedno představení a to v maximálním množství šesti vstupenek nebo elektronických vstupenek. Rezervovat vstupenku na další představení může až po ukončení rezervace, kterou předtím začal. Pokud zákazník nedodrží tyto pokyny, provozovatel neručí za správné provedení rezervací přesto, že zákazník obdrží email o potvrzení rezervace. Provozovatel si vyhrazuje právo na zrušení takové rezervace, a to bez oznámení zákazníkovi.

               2. Číselné čárové kódy elektronické vstupenky lze sejmout čtecím zařízením pouze jednou, tzn., že při jakémkoliv dalším předložení číselného čárového kódu v podobě tištěné nebo v mobilním telefonu nebude k takto opakovaně předložené elektronické vstupence přihlíženo a na jejich základě nebude povolen vstup do zařízení Provozovatele, a to bez ohledu na to, kdo elektronickou vstupenku předloží.

               3. Provozovatel není odpovědný za obtíže způsobené neoprávněným použitím nebo zkopírováním elektronické vstupenky. Její padělání je trestné. Elektronická vstupenka se rovněž stává neplatnou, jestliže z ní nejsou patrné údaje potřebné pro její kontrolu nebo byla pozměněna dodatečnými úpravami. 

        5. Ochrana osobních údajů

                1.  Rezervací vstupenky přes internet nebo nákupem elektronické vstupenky, dává Zákazník Provozovateli v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb., zákonem č. 40/1995 Sb. a zákonem č. 480/2004 Sb. v platném znění souhlas se zpracováním svých osobních údajů v rozsahu jméno, příjmení, e-mailová adresa, telefon, případně dalších údajů uvedených v registračním formuláři za účelem realizace rezervace vstupenky přes internet nebo prodeje elektronické vstupenky prostřednictví internetu, případně pro účely reklamace nebo informace o zrušeném představení po dobu jednoho roku. Provozovatel se zavazuje, že uvedená osobní data jsou považována za přísně důvěrná a nebudou nikdy prodána nebo převedena na někoho jiného. Všechny osobní údaje budou přísně utajeny a budou užívány pouze pro účely Provozovatele.

               2. Údaje, které budou sloužit pro úhradu kupní ceny elektronické vstupenky, jsou poskytovány přímo společnostem provozujícím zabezpečené internetové platební brány a Provozovatel nemá k těmto údajům přístup. Tyto údaje jsou chráněny v souladu se všeobecnými podmínkami provozovatelů těchto zabezpečených internetových platebních bran.

        6. Odstoupení o smlouvy

               1. Dle ustanovení § 1837 písm. j) občanského zákoníku nemá Zákazník právo od smlouvy odstoupit, neboť se jedná o smlouvu o využití volného času a plnění je poskytováno v určeném termínu a době.

               2. Důvodem odstoupení od smlouvy / vrácení vstupného nemůže být nevpuštění osoby, která nesplňuje podmínky určené zákonem o audiovizi
        č. 496/2012 Sb. ze dne 26. října 2012 Sb. Limitující věk (přístupnost), je vždy zřetelně uveden u předmětného představení.

               3. V případě, že dojde ke zrušení představení, na které si zákazník již zakoupil vstupenku nebo elektronickou vstupenku, bude zákazníkovi vrácena kupní cena za těchto podmínek:

        ·      u vstupenky zakoupené v pokladně Provozovatele, bude zákazníkovi vrácena zaplacená cena, pokud se bez zbytečného odkladu dostaví do pokladny, kde vstupenku zakoupil, popřípadě, bude-li mít zákazník zájem, může mu být vstupenka vyměněna za vstupenku na jiné představení v provozovně Provozovatele ve stejné hodnotě,

        ·      u elektronické vstupenky bude zákazníkovi vrácena zaplacená cena po písemném uplatnění reklamace bankovním převodem.                       

        7. Rozhodné právo, soudní místo a mimosoudní řešení spotřebitelských sporů 

               1. Smluvní vztahy mezi Prodávajícím se řídí českým právem a pro případné soudní spory jsou příslušné české soudy.

               2. Pro řešení sporů mezi Prodávajícím a zákazníkem je místně příslušný obecný soud Prodávajícího, pokud právní předpis nestanoví jinak.

               3. Zákazník je oprávněn, vznikne-li mezi ním a Prodávajícím spor a nepodaří-li se takto vzniklý spor vyřešit smírnou cestou, obrátit se s návrhem řešení takového sporu subjekt mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je: Česká obchodní inspekce, Ústřední inspektorát – oddělení ADR, Štěpánská 15, 120 00 Praha 2, e-mail: adr@coi.cz, web: adr.coi.cz. 

        8. Závěrečná ustanovení 

               1. Tyto VOP jsou platné pro smlouvy uzavírané mezi Prodávajícím a zákazníkem.

               2.  Prodávající si vyhrazuje právo změny VOP bez předchozího upozornění.

         

         



        PROHLÁŠENÍ POSKYTOVATELE PLATEBNÍCH SLUŽEB

        Společnost Ticketware s.r.o. není poskytovatelem platební služby, ale majitelem licence Ticketware pro propojení na platební bránu GoPay. Kontaktní údaje: Ticketware s.r.o. se sídlem Nad pískovnou 1450/5, Krč, 140 00 Praha 4, IČ: 03485285, DIČ: CZ03485285. Informace: help@cinemaware.eu. Výběrem platební metody a kliknutím na tlačítko “Pokračovat” potvrzuji souhlas se všeobecnými obchodními podmínkami zařízení. Společnost Ticketware s.r.o. řeší reklamace plátců kartou v zastoupeni za své klienty (3.strana)

        Po potvrzení objednávky má Plátce možnost využít službu bankovního převodu, která ho přesměruje na internetové bankovnictví jeho banky. Plátce prostřednictvím internet bankingu odešle Platbu. Prodávající expeduje lístky ihned po přijetí potvrzení o úhradě. Převody peněz jsou uskutečňovány prostřednictvím účtu společnosti GoPay s.r.o. bankovního převodu nebo Platba kartou.

        Citlivé vstupní údaje, které zadáváte do systému internetového bankovnictví, jsou chráněny platebními branami bank a nedostávají se do prostředí třetích stran. Zpracovatelé plateb vidí pouze informace o transakci, které jim banka s odeslanou transakcí sdělí.

        Zakoupením vstupenek/doplňkového zboží dává kupující prodávajícímu souhlas se zpracováním svých kontaktních údajů a to až do doby jeho písemného vyjádření nesouhlasu s tímto zpracováním. Kontaktní údaje, které kupující uvede při objednání, slouží výhradně pro naši potřebu a nebudou poskytnuty jiným subjektům s výjimkou zpracovatelů plateb.

        Uživatel nesmí využívat Rezervační a nákupní systém způsobem, který by mohl snížit jeho hodnotu a/nebo poškodit, upravit, znemožnit, přetížit nebo zhoršit funkci části a/nebo celku Rezervačního a nákupního systému, či infrastruktury Poskytovatele zahrnující jakékoliv pasivní a/nebo aktivní prvky infrastruktury a/nebo síťová zařízení, či servery. Uživatel nesmí zneužívat, blokovat, modifikovat či jinak měnit jakoukoliv část Rezervačního a nákupního systému, nebo se jen pokusit narušit stabilitu, chod nebo data Rezervačního a nákupního systému. Provozovatel nenese zodpovědnost za případné neoprávněné zásahy třetích osob, v důsledku čehož tyto osoby neoprávněně získají přístup k osobním údajům uživatele a/nebo k jeho uživatelskému účtu a/nebo k příslušné databázi poskytovatele tyto údaje použijí, využijí, zneužijí nebo zpřístupní tyto údaje třetím osobám. Jakékoliv výše uvedené činnosti mohou být trestné!

        Platba „Twisto“ je poskytována společností Twisto payments a.s., IČO: 01615165, zapsanou v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 19085, se sídlem na adrese Újezd 450/40, Malá Strana, 118 00 Praha 1 na základě Twisto faktury postoupením pohledávky na úhradu platby s prodlouženou splatností společnosti Twisto payments a.s., a to za podmínek uvedených ve „Všeobecných obchodních podmínkách pro zákazníky služby „TWISTO“.

        V případě, že Kupující využije službu „Twisto“ zprostředkovanou Prodávajícím a poskytovanou ze strany Twisto payments a.s., je Kupující povinen uhradit platbu (tj. celkovou kupní cenu a náklady na dopravu zboží) do 14 dnů ode dne doručení zboží.

        K uzavření kupní smlouvy dojde vyplněním objednávky ze strany Kupujícího, akceptací objednávky ze strany Prodávajícího (písemným potvrzením elektronickou poštou) a úhradou objednaného zboží Kupujícím nebo využitím služby „Twisto“.

        Kupující souhlasí s tím, že vybráním služby Twisto v nákupním košíku Obchodníka a po následném schválení platby Twistem,akceptuje „Všeobecné obchodní podmínky pro zákazníky služby „TWISTO“.


        Zkontrolujte si, prosím, zadanou e-mailovou adresu. Na zadaný e-mail mohou být zaslány objednané a uhrazené vstupenky nebo e-mailová zpráva potřebná k vyzvednutí vstupenek v pokladně provozovny. Na nesprávné zadaný e-mail nelze uplatňovat reklamaci a ani vyžadovat navrácení uhrazené částky za vstupenky.

        © 2011 – 2025 Městská knihovna Most & Ticketware SE Všeobecné obchodní podmínky | Mapa stránek
        Planetárium Most používá
        software na prodej vstupenek Ticketware