Vážené divačky a vážení diváci,
s ohledem na nařízení Vlády ČR jsme nuceni zrušit mnoho divadelních představení, koncertů, promítání a dalších akcí.
Pro akce, které se měly konat do konce roku 2020 a neuskutečnily se, platí následující postup:
Akce byla zrušena a nebude náhradní termín.
V takovém případě vracíme peníze za všechny zakoupené vstupenky.
Za vstupenky zakoupené online peníze automaticky odesíláme zpět na účet, ze kterého byly uhrazeny.
Vstupenky zakoupené na pokladně je nutné vrátit stejnou cestou. Na základě každé vstupenky, kterou vrátíte na pokladně, Vám bude vrácena hotovost.
Pokud byla akce součástí abonentky, je třeba přinést abonentku do kanceláře KaSS, kde Vám bude v hotovosti vrácena poměrná částka za konkrétní akci.
Akce je přesunuta na nový termín. Zakoupené vstupenky zůstávají v platnosti na nový termín.
Nehodí se vám nový termín? Vstupenky je možné vrátit do 31.1.2021.
Pokud byly koupeny online, přepošlete email se vstupenkami na adresu tereza.hodovska@mestokralupy.cz s žádostí o vrácení. Peníze za tyto vstupenky Vám tak budou zaslány na účet, ze kterého byly uhrazeny. Částka bude ponížena o refundační poplatek 5% z ceny vstupenky.
Pokud jste vstupenky zakoupili na pokladně, je nutné je na fyzicky na pokladně KaSS vrátit. Na základě vrácení vstupenky Vám bude vrácena hotovost.
Pokud je akce součástí abonmá, je třeba přinést abonentku do kanceláře KaSS, kde Vám bude v hotovosti vrácena poměrná částka za konkrétní akci.
Pro akce, které se měly konat v roce 2021:
Vstupenky na akce, které se neuskutečnily v plánovaném termínu v roce 2021 (zrušené či přesunuté), je možné vrátit do dvou měsíců následujících po daném termínu. Pokud by byl náhradní termín naplánován na dobu kratší než dva měsíce od původního, je vstupenky možno vrátit nejpozději 14 dnů před tímto novým termínem.
Postup vracení vstupenek je stejný jako na akce roku 2020.
Pokud víte, že nás v lepších časech opět navštívíte, je možnost místo peněz přijmout poukaz v hodnotě vrácené vstupenky, který lze uplatnit na dalších akcích.
Po dobu nouzového stavu je pokladna uzavřena a kancelář je otevřena každý všední den od 8:00 od 12:00.
Po ukončení nouzového stavu se vrátíme k běžnému provozu pokladny i kanceláře.
Děkujeme za důvěru a těšíme se na Vaši návštěvu v lepších časech.
Přihlas se do našeho newsletteru a budeme ti zasílat novinky přímo na e-mail.
Společnost Ticketware s.r.o. není poskytovatelem platební služby, ale majitelem licence Ticketware pro propojení na platební bránu GoPay. Kontaktní údaje: Ticketware s.r.o. se sídlem Nad pískovnou 1450/5, Krč, 140 00 Praha 4, IČ: 03485285, DIČ: CZ03485285. Informace: help@cinemaware.eu. Výběrem platební metody a kliknutím na tlačítko “Pokračovat” potvrzuji souhlas se všeobecnými obchodními podmínkami zařízení. Společnost Ticketware s.r.o. řeší reklamace plátců kartou v zastoupeni za své klienty (3.strana)
Po potvrzení objednávky má Plátce možnost využít službu bankovního převodu, která ho přesměruje na internetové bankovnictví jeho banky. Plátce prostřednictvím internet bankingu odešle Platbu. Prodávající expeduje lístky ihned po přijetí potvrzení o úhradě. Převody peněz jsou uskutečňovány prostřednictvím účtu společnosti GoPay s.r.o. bankovního převodu nebo Platba kartou.
Citlivé vstupní údaje, které zadáváte do systému internetového bankovnictví, jsou chráněny platebními branami bank a nedostávají se do prostředí třetích stran. Zpracovatelé plateb vidí pouze informace o transakci, které jim banka s odeslanou transakcí sdělí.
Zakoupením vstupenek/doplňkového zboží dává kupující prodávajícímu souhlas se zpracováním svých kontaktních údajů a to až do doby jeho písemného vyjádření nesouhlasu s tímto zpracováním. Kontaktní údaje, které kupující uvede při objednání, slouží výhradně pro naši potřebu a nebudou poskytnuty jiným subjektům s výjimkou zpracovatelů plateb.
Uživatel nesmí využívat Rezervační a nákupní systém způsobem, který by mohl snížit jeho hodnotu a/nebo poškodit, upravit, znemožnit, přetížit nebo zhoršit funkci části a/nebo celku Rezervačního a nákupního systému, či infrastruktury Poskytovatele zahrnující jakékoliv pasivní a/nebo aktivní prvky infrastruktury a/nebo síťová zařízení, či servery. Uživatel nesmí zneužívat, blokovat, modifikovat či jinak měnit jakoukoliv část Rezervačního a nákupního systému, nebo se jen pokusit narušit stabilitu, chod nebo data Rezervačního a nákupního systému. Provozovatel nenese zodpovědnost za případné neoprávněné zásahy třetích osob, v důsledku čehož tyto osoby neoprávněně získají přístup k osobním údajům uživatele a/nebo k jeho uživatelskému účtu a/nebo k příslušné databázi poskytovatele tyto údaje použijí, využijí, zneužijí nebo zpřístupní tyto údaje třetím osobám. Jakékoliv výše uvedené činnosti mohou být trestné!
Platba „Twisto“ je poskytována společností Twisto payments a.s., IČO: 01615165, zapsanou v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 19085, se sídlem na adrese Újezd 450/40, Malá Strana, 118 00 Praha 1 na základě Twisto faktury postoupením pohledávky na úhradu platby s prodlouženou splatností společnosti Twisto payments a.s., a to za podmínek uvedených ve „Všeobecných obchodních podmínkách pro zákazníky služby „TWISTO“.
V případě, že Kupující využije službu „Twisto“ zprostředkovanou Prodávajícím a poskytovanou ze strany Twisto payments a.s., je Kupující povinen uhradit platbu (tj. celkovou kupní cenu a náklady na dopravu zboží) do 14 dnů ode dne doručení zboží.
K uzavření kupní smlouvy dojde vyplněním objednávky ze strany Kupujícího, akceptací objednávky ze strany Prodávajícího (písemným potvrzením elektronickou poštou) a úhradou objednaného zboží Kupujícím nebo využitím služby „Twisto“.
Kupující souhlasí s tím, že vybráním služby Twisto v nákupním košíku Obchodníka a po následném schválení platby Twistem,akceptuje „Všeobecné obchodní podmínky pro zákazníky služby „TWISTO“.
Zkontrolujte si, prosím, zadanou e-mailovou adresu. Na zadaný e-mail mohou být zaslány objednané a uhrazené vstupenky nebo e-mailová zpráva potřebná k vyzvednutí vstupenek v pokladně provozovny. Na nesprávné zadaný e-mail nelze uplatňovat reklamaci a ani vyžadovat navrácení uhrazené částky za vstupenky.
Proč a kde používáme cookies?
Statistiky o návštěvnosti: abychom věděli určit pro vlastní potřeby a pro potřeby našich reklamních partnerů, kolik lidí navštívilo naše stránky. Tato data jsou anonymní a poskytují nám skvělou zpětnou vazbu, jak lidé používají náš web, abychom mohli jeho obsah vylepšovat.
Bezpečnost: pomocí cookies web zjišťuje, zda jste to skutečně vy, když se přihlásíte do svého uživatelského účtu (pokud tuto možnost web poskytuje).
Používají jiné subjekty cookies na naší stránce?
Naše stránky mohou používat cookies jiných subjektů na měření statistik o návštěvnosti. Tyto anonymní statistiky v případě reklamních kampaní můžeme poskytovat našim reklamním partnerům.
Pokud stránka obsahuje prvky spojené se sociální sítí Facebook, tyto prvky používají cookies na poskytnutí lepší zpětné vazby pro Vás (např. Údaje o Vašich přátelích, kteří "lajkli" totéž co vy a podobně).
Jak vypnete používání cookies?
Váš webový prohlížeč nebo zařízení může nabízet nastavení, které vám umožňují povolit nebo zakázat používání cookies a odstranit je. Více informací o těchto nastaveních najdete v nápovědě pro Váš webový prohlížeč nebo zařízení. Některé služby na naší stránce nemusí pracovat správně, pokud vypnete používání cookies.