• Úvod
  • Seznam akcí
  • Kontakty
Vyjížďka historickým autobusem Škoda RTO na větrný mlýn
Vyjížďka historickým autobusem Škoda RTO na větrný mlýn

Vyjížďka historickým autobusem Škoda RTO na větrný mlýn

Větrný mlýn na Nových Dvorech
Větrný mlýn na Nových Dvorech

Vyjížďka historickým autobusem Škoda RTO na větrný mlýn
Vyjížďka historickým autobusem Škoda RTO na větrný mlýn

Vyjížďka historickým autobusem Škoda RTO na větrný mlýn

Recitál Malý princ & Unique Quartet
Recitál Malý princ & Unique Quartet

Recitál Malý princ & Unique Quartet

RANNÍ JÓGA S ISI • COOLturní léto 2025
RANNÍ JÓGA S ISI • COOLturní léto 2025

RANNÍ JÓGA S ISI • COOLturní léto 2025

KOMENTOVANÁ PROHLÍDKA ZÁMECKÉ ZAHRADY • COOLturní léto 2025
KOMENTOVANÁ PROHLÍDKA ZÁMECKÉ ZAHRADY • COOLturní léto 2025

KOMENTOVANÁ PROHLÍDKA ZÁMECKÉ ZAHRADY • COOLturní léto 2025

    Kde nás najdete

    Kulturní centrum Bílovec, p. o.
    Zámecká 691/5
    743 01 Bílovec

    Naplánovat trasu
    • +420 556 412 266
    • icko@kcbilovec.cz
    • Facebook

      informace

      • Pomocník
      • Online prodej vstupenek
      • Doručení vstupenek
      • Nastavenia cookies

      Pro návštěvníky

      Otevírací doba
      • Po - Pá8:30 – 17:00
      • So9:00 – 17:00
      • Ne13:00 – 17:00

      Každý den během polední pauzy (12:00-13:00) zavřeno.

      Kde nás najdete

      Kulturní centrum Bílovec, p. o.
      Zámecká 691/5
      743 01 Bílovec

      Naplánovat trasu
      • +420 556 412 266
      • icko@kcbilovec.cz
      • Facebook

        informace

        • Pomocník
        • Online prodej vstupenek
        • Doručení vstupenek

        Pro návštěvníky

        Otevírací doba
        • Po - Pá8:30 – 17:00
        • So9:00 – 17:00
        • Ne13:00 – 17:00

        Každý den během polední pauzy (12:00-13:00) zavřeno.

        • Pomocník
        • Online prodej vstupenek
        • Doručení vstupenek

        V případě problémů se vstupenkami

        Podívejte se, zda řešení na Váš problém nenajdete v seznamu nejčastějších problémů:

        Je třeba vstupenky vytisknout?

        Pokud v e-mailové zprávě, kterou jste obdrželi spolu se vstupenkami, není uvedeno jinak, tak vstupenky není třeba vytisknout a postačí, když se při vstupu do sálu prokážete mobilním telefonem se staženými rezervací vstupenek s čitelným čárovým kódem.

        Děkujeme, že šetříte životní prostředí a netisknete elektronické vstupenky.

        Při platbě bankovním převodem nemám k dispozici tlačítko mojí banky

        Žádný problém. Vstupenky je možné uhradit přes internetové bankovnictví těch bank, které máte v nabídce při platbě. V případě, že se tam Vaše banka nenachází použijte prosím možnost Platba kartou. Jde o standardní platbu kartou a je možné zaplatit všemi uvedenými typy karet.

        Při platbě jsem omylem zrušil nákup a vybraná místa zůstala obsazená

        Pokud ještě platba nebyla provedena (např. Jste zrušili nákup před platbou a pod.) A Vámi zvolené sedadla jsou ještě obsazena, prosím opakujte nákup později. Vámi obsazena místa budou uvolněny do prodeje do 30 minut od Vašeho neúspěšného pokusu o nákup.

        Vstupenky nemám rezervované - V případě, že dané vstupenky nemáte rezervované a o představení je velký zájem a očekává se brzké vyprodání představení, doporučujeme Vám nečekat a zakoupit si jiná místa.

        Vstupenky mám rezervované - V případě, že dané vstupenky máte rezervované, opakujte prosím platbu po uplynutí 30 minut.

        Podle platební brány GoPay moje platba vypršela, přesto mi byly prostředky staženy z bankovního účtu

        Při platbách máme s bankami nastavený a dohodnutý časový limit na zpracování platby 25 minut. Za tento čas musí banka platbu ověřit, zpracovat a zaslat nám potvrzení o zrealizované platbě.

        Ve Vašem případě však banka platbu neprovedla v tomto limitu. Proto byly Vámi obsazena místa uvolněné do dalšího prodeje a nákup vstupenek je třeba zopakovat.

        Vrácení prostředků - V případě, že Vám byly finanční prostředky staženy z vašeho bankovního účtu, do 3 pracovních dnů od platby Vám budou peníze automaticky vráceny na Váš účet.

        Vstupenky nemám rezervované - V případě, že dané vstupenky nemáte rezervované a o představení je velký zájem a očekává se brzké vyprodání představení, doporučujeme Vám zakoupit si jiná místa a použít přímo platbu kartou namísto bankovního převodu.

        Vstupenky mám rezervované - V případě, že dané vstupenky máte rezervované, opakujte prosím platbu po uplynutí 30 minut.

        Omlouváme se za vzniklé komplikace a nepříjemnosti, avšak chování bank a jejich případné technické odstávky neumíme ovlivnit.

        Při platbě jsem zjistil, že moje banka má technickou odstávku, avšak vybraná místa zůstaly obsazeno

        Pokud ještě platba nebyla provedena (banka má technickou odstávku apod.) A Vámi zvolené sedadla jsou ještě obsazena, prosím opakujte nákup později. Vámi obsazena místa budou uvolněny do prodeje do 30 minut od Vašeho neúspěšného pokusu o nákup.

        Vstupenky nemám rezervované - V případě, že dané vstupenky nemáte rezervované a o představení je velký zájem a očekává se brzké vyprodání představení, doporučujeme Vám nečekat a zakoupit si jiná místa.

        Vstupenky mám rezervované - V případě, že dané vstupenky máte rezervované, opakujte prosím platbu po uplynutí 30 minut.

        Využijte platbu kartou - V případě, že technická odstávka banky bude trvat delší dobu, můžete při nákupu využít Platbu kartou.

        Při nákupu vstupenek jsem omylem zadal nesprávný e-mail

        Opětovné zaslání vstupenek - Zašlite nám Variabilný symbol alebo ID platby na e-mailovú adresu info@ticketware.cz a my Vám vstupenky opätovne zašleme.

        Nedostatek času do začátku představení - V případě, že je do začátku představení už málo času, nahlaste v pokladně Variabilní symbol nákupu a naši pokladníci Vám vydají klasické papírové vstupenky.

        Podle platební brány GoPay moje platba proběhla úspěšně, avšak vstupenky mi nebyly zaslány mou e-mailovou adresu

        E-mail se vstupenkami se může nacházet v různých složkách - Zkontrolujte si prosím všechny složky doručené pošty, včetně Spamu, Nevyžádané pošty, Reklamy, Sociálních sítí apod.

        Plná e-mailová schránka - Ověřte si prosím, zda nemáte plnou poštovní schránku, což brání přijetí e-mailu se vstupenkami. Po uvolnění přeplněné poštovní schránky Vám systém automaticky odešle vstupenky ještě jednou.

        Nesprávná e-mailová adresa - V případě, že jste neobdrželi vstupenky, je možné, že jste při nákupu vstupenek omylem zadali nesprávnou e-mailovou adresu. V takovém případě nám zašlete Variabilní symbol nebo ID platby na e-mailovou adresu info@ticketware.cz a my Vám vstupenky opětovně zašleme.

        Nedostatek času do začátku představení - V případě, že je do začátku představení už málo času, nahlaste v pokladně Variabilní symbol nákupu a naši pokladníci Vám vydají klasické papírové vstupenky.

        Omylem jsem vymazal e-mailovou zprávu se vstupenkami

        Opětovné zaslání vstupenek - Zašlete nám Variabilní symbol nebo ID platby na e-mailovou adresu info@ticketware.cz a my Vám vstupenky opětovně zašleme.

        Nedostatek času do začátku představení - V případě, že je do začátku představení už málo času, nahlaste v pokladně Variabilní symbol nákupu a naši pokladníci Vám vydají klasické papírové vstupenky.

        Nenašli jste odpověď? Kontaktujte prosím naši technickou podporu e-mailem na info@ticketware.cz

        • Pomocník
        • Online prodej vstupenek
        • Doručení vstupenek
        Online predaj

        Pokud i vy patříte k těm, kteří si vstupenky na představení rádi kupují dopředu, doporučujeme využít možnost nákupu vstupenek na našem webu.

        Zajistit si vstupenky online dopředu má své výhody

        • nakoupíte komfortně z domu
        • máte jisté místo k sezení
        • vyhnete se případným frontám na pokladně
        • na film nemusíte chodit s časovým předstihem, stačí těsně před promítáním
        • v případě větší skupiny máte jistotu, že budete sedět u sebe
        • vstupenky nemusíte tisknout, šetříte životní prostředí
        • máte je ve svém e-mailu, takže v případě, že se vám změní program, víte vstupenku přeposlat někomu jinému

        MailTicket

        MailTicket - vstupenka vždy po ruce!

        • vstupenka je vám doručena na e-mail přes službu mailTicket
        • služba je zdarma
        • jelikož je vstupenka ve vašem e-mailu, nehrozí, že byste ji ztratili :-)
        • nepotřebujete aplikaci
        • Pomocník
        • Online prodej vstupenek
        • Doručení vstupenek
        MailTicket

        Zakupte vstupenku online, s doručením do mobilu

        Na naší webstránce máte možnost zakoupit vstupenku přes internet a okamžitě ji zaplatit platební kartou nebo převodem. Není nutná tisk vstupenek. Stačí, když na vstupu do sálu ukážete na svém mobilu e-mail se vstupenkou.

        • okamžité a bezpečné zaplacení vstupenek
        • vstupenky jsou hned doručeny a máte jisté svá místa
        • vstupenku v e-mailu není nutné tisknout
        • obsluze ukážete pouze čárové kódy v e-mailu
        MailTicket
        • Pomocník
        • Online prodej vstupenek
        • Doručení vstupenek
        Budícheck

        Aplikace BudíCheck

        • máš program do vybraných kin, divadel a kulturních institucích
        • můžeš si nastavit sledování oblíbeným akcí a Provozně
        • nakupuješ vstupenky online, rychle a jednoduše bez zbytečného čekání v řadě
        • vstupenky zakoupené online máš přímo v mobilu
        • online vstupenku můžeš darovat svému známému
        • na začátek akce zakoupené přes BudíCheck Tě upozorní připomínky
        • dokážeš sledovat historii navštívených akcí
        • máš možnost ohodnotit akce, místo konání akce nebo se na hodnocení podívat
        Teraz na Google Play
        Budícheck
        • Pomocník
        • Online prodej vstupenek
        • Doručení vstupenek
        Darčekové karty

        Darujte svým blízkým zážitek

        Máme pro vás perfektní tip na dárek! Naše dárkové karty mají Přednabitý kredit, který lze využít k návštěvě našich představení.

        Plastová dárková karta je zabalena v pěkném obalu a jejím posláním je někoho potěšit. Na výběr máte z několika barevných a tematických motivů, které můžete zkombinovat podle sebe.

        Určeno:

        • na Vánoce, narozeniny, nebo jakýkoli svátek či událost
        • univerzální dárek pro mladé i starší, kterým nevíte co koupit
        • pro rodiče, kteří nechtějí dětem dávat peníze
        • vhodné i pro firmy a jejich zaměstnance

        Zapomeňte na pyžama, pantofle nebo kosmetiku! Darujte svým milovaným něco originálního, věnujte jim zážitek.

        Zakupte v naší pokladně.

        Všeobecně závazné podmínky rezervace a nákupu vstupenek prostřednictvím internetu, platné v Kulturním centru Bílovec, p.o.

        Všeobecné závazné podmínky vymezují práva prodávajícího (Kulturní centrum, p.o.) a kupujícího (zákazník) a platí pouze při rezervaci a prodeji vstupenek přes internet.

        Rezervace vstupenek

        Zákazník bere na vědomí, že rezervace je nezávazná a v případě, že si vstupenky nevyzvedne ve stanoveném čase před zahájením představení, tak prodávající může vstupenky uvolnit k dalšímu prodeji bez dalšího oznámení zákazníkovi. Stanovený čas je oznámen zákazníkovi ihned po ukončení rezervace v rezervačním systému a zároveň zaslán emailem, pokud byl email správně zadán. Vstupenky si zákazník může vyzvednout pouze v pokladně Turistického informačního centra Bílovec (dále jen TIC), Zámecká 691/5, 743 01 Bílovec, a to sdělením variabilního čísla rezervace, nebo svých kontaktních údajů zadaných při rezervaci. Zákazník může být vyzván k předložení svých identifikačních dokladů personálem TIC za účelem kontroly.

        Zákazník bere na vědomí, že současně si může rezervovat vstupenky pouze na 1 představení. Rezervovat vstupenky na další představení může až po ukončení rezervace, kterou předtím začal. Pokud zákazník nedodrží tyto pokyny, prodávající neručí za jeho rezervaci, přesto, že zákazník obdrží email o potvrzení rezervace. Prodávající si vyhrazuje právo na zrušení takové rezervace a to bez oznámení zákazníkovi.

        Zákazník bere na vědomí a souhlasí, že jím zadané kontaktní údaje mohou být zaznamenány v systému za účelem pozdějšího kontaktování prodávajícím. Současně bere na vědomí a souhlasí, že v případě opakovaného neprovedení a neodvolání rezervace, mu může být budoucí rezervace zablokována. Rezervaci lze odvolat osobně nebo telefonicky v pokladně TIC.

        Koupě vstupenek

        Zakoupené vstupenky prostřednictvím internetu je možné vrátit pouze v případě, že se představení z technických důvodů nebo z důvodu vyšší moci neuskuteční. Hodnotu vstupenek za neuskutečněné představení může zákazník požadovat maximálně do 14 dnů od termínu zrušeného představení osobně na pokladně TIC, po předložení dané vstupenky. Vstupné bude poukázáno pouze na bankovní účet, který pro tento účel zákazník sdělí obsluze. Z toho důvodu zákazník uvede číslo bankovního účtu. Na uvedený bankovní účet bude vratka platby provedena do 14 dnů.

        V případě, že při koupi vstupenek prostřednictvím internetu došlo sice k odepsání částky z účtu zákazníka, ale vstupenky se v prodejním systému nezobrazují jako zaplacené, musí si zákazník reklamaci vrácení peněz z důvodu neposkytnutí služby uplatnit v bance, která mu vystavila platební kartu, jejímž prostřednictvím platba proběhla.

        Kupující, který si zakoupí vstupenky prostřednictvím internetu, bez výhrad přijímá veškerá ustanovení těchto obchodních podmínek a je povinen se jimi řídit.

        Závěrečné ustanovení

        Uvedené obchodní podmínky jsou platné v den provedení rezervace vstupenek.

         



        PROHLÁŠENÍ POSKYTOVATELE PLATEBNÍCH SLUŽEB

        Společnost Ticketware s.r.o. není poskytovatelem platební služby, ale majitelem licence Ticketware pro propojení na platební bránu GoPay. Kontaktní údaje: Ticketware s.r.o. se sídlem Nad pískovnou 1450/5, Krč, 140 00 Praha 4, IČ: 03485285, DIČ: CZ03485285. Informace: help@cinemaware.eu. Výběrem platební metody a kliknutím na tlačítko “Pokračovat” potvrzuji souhlas se všeobecnými obchodními podmínkami zařízení. Společnost Ticketware s.r.o. řeší reklamace plátců kartou v zastoupeni za své klienty (3.strana)

        Po potvrzení objednávky má Plátce možnost využít službu bankovního převodu, která ho přesměruje na internetové bankovnictví jeho banky. Plátce prostřednictvím internet bankingu odešle Platbu. Prodávající expeduje lístky ihned po přijetí potvrzení o úhradě. Převody peněz jsou uskutečňovány prostřednictvím účtu společnosti GoPay s.r.o. bankovního převodu nebo Platba kartou.

        Citlivé vstupní údaje, které zadáváte do systému internetového bankovnictví, jsou chráněny platebními branami bank a nedostávají se do prostředí třetích stran. Zpracovatelé plateb vidí pouze informace o transakci, které jim banka s odeslanou transakcí sdělí.

        Zakoupením vstupenek/doplňkového zboží dává kupující prodávajícímu souhlas se zpracováním svých kontaktních údajů a to až do doby jeho písemného vyjádření nesouhlasu s tímto zpracováním. Kontaktní údaje, které kupující uvede při objednání, slouží výhradně pro naši potřebu a nebudou poskytnuty jiným subjektům s výjimkou zpracovatelů plateb.

        Uživatel nesmí využívat Rezervační a nákupní systém způsobem, který by mohl snížit jeho hodnotu a/nebo poškodit, upravit, znemožnit, přetížit nebo zhoršit funkci části a/nebo celku Rezervačního a nákupního systému, či infrastruktury Poskytovatele zahrnující jakékoliv pasivní a/nebo aktivní prvky infrastruktury a/nebo síťová zařízení, či servery. Uživatel nesmí zneužívat, blokovat, modifikovat či jinak měnit jakoukoliv část Rezervačního a nákupního systému, nebo se jen pokusit narušit stabilitu, chod nebo data Rezervačního a nákupního systému. Provozovatel nenese zodpovědnost za případné neoprávněné zásahy třetích osob, v důsledku čehož tyto osoby neoprávněně získají přístup k osobním údajům uživatele a/nebo k jeho uživatelskému účtu a/nebo k příslušné databázi poskytovatele tyto údaje použijí, využijí, zneužijí nebo zpřístupní tyto údaje třetím osobám. Jakékoliv výše uvedené činnosti mohou být trestné!

        Platba „Twisto“ je poskytována společností Twisto payments a.s., IČO: 01615165, zapsanou v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 19085, se sídlem na adrese Újezd 450/40, Malá Strana, 118 00 Praha 1 na základě Twisto faktury postoupením pohledávky na úhradu platby s prodlouženou splatností společnosti Twisto payments a.s., a to za podmínek uvedených ve „Všeobecných obchodních podmínkách pro zákazníky služby „TWISTO“.

        V případě, že Kupující využije službu „Twisto“ zprostředkovanou Prodávajícím a poskytovanou ze strany Twisto payments a.s., je Kupující povinen uhradit platbu (tj. celkovou kupní cenu a náklady na dopravu zboží) do 14 dnů ode dne doručení zboží.

        K uzavření kupní smlouvy dojde vyplněním objednávky ze strany Kupujícího, akceptací objednávky ze strany Prodávajícího (písemným potvrzením elektronickou poštou) a úhradou objednaného zboží Kupujícím nebo využitím služby „Twisto“.

        Kupující souhlasí s tím, že vybráním služby Twisto v nákupním košíku Obchodníka a po následném schválení platby Twistem,akceptuje „Všeobecné obchodní podmínky pro zákazníky služby „TWISTO“.


        Zkontrolujte si, prosím, zadanou e-mailovou adresu. Na zadaný e-mail mohou být zaslány objednané a uhrazené vstupenky nebo e-mailová zpráva potřebná k vyzvednutí vstupenek v pokladně provozovny. Na nesprávné zadaný e-mail nelze uplatňovat reklamaci a ani vyžadovat navrácení uhrazené částky za vstupenky.

        © 2011 – 2025 Kulturní centrum Bílovec, př. org. & Ticketware SE Všeobecné obchodní podmínky | Mapa stránek
        Kulturní centrum Bílovec, p. o. používá
        software na prodej vstupenek Ticketware