Do roku 2022 Muzeum sídlilo na této adrese :Hronov, Čapkova ul. čp. 193
Od roku 2022 si Muzeum pod čepicí stále hledá náhradní prostory, doufejme jen, že jej budete moci co nejdříve zase navštívit !
Přímo v centru města Hronov vzniklo v loňském roce na ploše cca 200 m2 interaktivní muzeum chytré zábavy Pod čepicí. Věříme, že se toto zábavně-vzdělávací centrum stane pro děti i dospěláky, školáky i předškoláky, nejen z města Hronov, místem úžasného poznávání a tvoření, zázemím pro společné zážitky a prostorem, do kterého se budete rádi vracet. Muzeum je otevřeno od 30. dubna 2016. Provoz muzea jsme zahájili výstavou Budiž světlo...
Všeobecné obchodní podmínky
1. Úvodní ustanovení
1. Všeobecné obchodní podmínky upravují smluvní vztahy a z nich plynoucí závazky mezi Kulturním
a informačním střediskem Hronov, nám. Čs. armády 500, 549 31 Hronov, IČO 71196994, zapsané
v obchodním rejstříku vedeném u Krajského soudu v Hradci Králové v oddílu Pr, vložce číslo 818,
bankovní spojení: Komerční banka, číslo účtu: 78-8896110267/0100, tel.: 491 483 314
(dále jen „Provozovatel“).
2. Smluvní vztah mezi Provozovatelem a zákazníkem – kupujícím vzniká koupí vstupenky na
kulturní představení pořádané Provozovatelem.
3. Zákazník, který zakoupí vstupenky přímo na provozovně Prodávajícího nebo přes internet,
vyjadřuje tak souhlas s těmito všeobecnými podmínkami, které jsou pro obě smluvní strany
závazné.
4. Pro smluvní vztah mezi Prodávajícím a zákazníkem je rozhodující verze všeobecných obchodních
podmínek platná v den uhrazení platby kupní ceny za vstupenku.
2. Vysvětlení pojmů
1. Zkratkou „VOP“ se rozumí tyto všeobecné obchodní podmínky.
2. Vstupenkou se rozumí jedna vstupenka nebo více vstupenek, které si zákazník rezervuje a
zaplatí na pokladně Prodávajícího.
3. Elektronickou vstupenkou se rozumí jedna elektronická vstupenka nebo více elektronických
vstupenek, které si zákazník objedná a zaplatí přes internet.
4. Uvedená kupní cena je cenou aktuální pro objednaná představení, tato cena obsahuje DPH v
zákonné výši a je cenou konečnou.
3. Koupě vstupenky
1. Vstupenku může zákazník zakoupit přímo v provozovně Provozovatele, kdy při platbě na
pokladně Provozovatele obdrží vstupenku, nebo přes internet na stránkách Prodávajícího:
www.kulturahronov.cz.
2. Při koupi vstupenky na pokladně provozovny Provozovatele vybírá zákazník z dosud volných
vstupenek nebo si vstupenku může nezávazně rezervovat přes internet a poté zaplatit a
vyzvednout na pokladně Provozovatele. Platnost rezervace je 5 dní. Zákazník po provedení
rezervace obdrží na jím označený e-mail zprávu, která obsahuje unikátní číslo provedené rezervace
a informaci o délce trvání rezervace. Zákazník po příchodu na pokladnu Provozovatele nahlásí číslo
své rezervace. Na jejím základě obsluha pokladny zákazníkovi prodá příslušnou rezervovanou
vstupenku. V případě, že si zákazník nevyzvedne rezervovanou vstupenku ve stanoveném čase
před zahájením představení, může Provozovatel vstupenku uvolnit k dalšímu prodeji bez dalšího
oznámení zákazníkovi.
3. Při koupi vstupenky přes internet obdrží zákazník elektronickou vstupenku, která je vybavena
číselným čárovým kódem, a bude zákazníkovi zaslána na zákazníkem označený a zadaný e-mail ve
formátu PDF pro vytištění nebo mu bude zaslaná na zákazníkem označený a zadaný e-mail pro
možnost uložení do mobilního telefonu, za předpokladu objednání a úhrady vstupenky přes
internet. Zákazník může uhrazení kupní ceny přes internet realizovat následujícími typy platebních
karet: MasterCard, Maestro, MasterCard Electronic, Visa, Visa Electron nebo přes vybrané banky
online zadáním a převodem.
4. Ostatní podmínky
1. Zákazník bere na vědomí, že současně si může rezervovat vstupenku pouze na jedno
představení a to v maximálním množství šesti vstupenek nebo elektronických vstupenek.
Rezervovat vstupenku na další představení může až po ukončení rezervace, kterou předtím začal.
Pokud zákazník nedodrží tyto pokyny, provozovatel neručí za správné provedení rezervací přesto,
že zákazník obdrží email o potvrzení rezervace. Provozovatel si vyhrazuje právo na zrušení takové
rezervace, a to bez oznámení zákazníkovi.
2. Číselné čárové kódy na elektronické vstupence lze sejmout čtecím zařízením pouze jednou, tzn.,
že při jakémkoliv dalším předložení číselného čárového kódu v podobě tištěné nebo v mobilním
telefonu nebude k takto opakovaně předložené elektronické vstupence přihlíženo a na jejich
základě nebude povolen vstup do zařízení Provozovatele, a to bez ohledu na to, elektronickou
vstupenku předloží.
3. Provozovatel není odpovědný za obtíže způsobené neoprávněným použitím nebo zkopírováním
elektronické vstupenky. Její padělání je trestné. Elektronická vstupenka se rovněž stává neplatnou,
jestliže z ní nejsou patrné údaje potřebné pro její kontrolu nebo byla pozměněna dodatečnými
úpravami.
5. Ochrana osobních údajů
1. Rezervací vstupenky přes internet nebo nákupem elektronické vstupenky, dává Zákazník
Provozovateli v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb., zákonem č. 40/1995 Sb. a zákonem č.
480/2004 Sb. v platném znění souhlas se zpracováním svých osobních údajů v rozsahu jméno,
příjmení, e-mailová adresa, telefon, případně dalších údajů uvedených v registračním formuláři za
účelem realizace rezervace vstupenky přes internet nebo prodeje elektronické vstupenky
prostřednictvím internetu, případně pro účely reklamace nebo informace o zrušeném představení
po dobu jednoho roku. Provozovatel se zavazuje, že uvedená osobní data jsou považována za
přísně důvěrná a nebudou nikdy prodána nebo převedena na někoho jiného. Všechny osobní údaje
budou přísně utajeny a budou užívány pouze pro účely Provozovatele.
2. Údaje, které budou sloužit pro úhradu kupní ceny elektronických vstupenek, jsou poskytovány
přímo společnostem provozujícím zabezpečené internetové platební brány a Provozovatel nemá k
těmto údajům přístup. Tyto údaje jsou chráněny v souladu se všeobecnými podmínkami
provozovatelů těchto zabezpečených internetových platebních bran.
6. Odstoupení o smlouvy
1. Z důvodu uvedeného v ust. § 1837, písm. j) občanského zákoníku nelze od nákupu vstupenky
odstoupit postupem podle § 1829 občanského zákoníku (odstoupení do 14 dnů bez uvedení
důvodu), neboť se v daném případě jedná o smlouvu o využití volného času a plnění (účast na
představení, k němuž vstupenka opravňuje) je poskytováno v určeném termínu nebo době.
2. V případě, že dojde ke zrušení představení, na které si zákazník již zakoupil vstupenku nebo
elektronickou vstupenku, bude zákazníkovi vrácena kupní cena za těchto podmínek:
u vstupenky zakoupené v pokladně Provozovatele bude zákazníkovi vrácena zaplacená cena, pokud se bez
zbytečného odkladu dostaví do pokladny, kde vstupenku zakoupil, popřípadě, bude-li mít zákazník zájem,
může mu být vstupenka vyměněna za vstupenku na jiné představení v provozovně Provozovatele ve stejné
hodnotě.
u elektronické vstupenky, bude zákazníkovi vrácena zaplacená cena po písemném uplatnění reklamace
bankovním převodem.
7. Rozhodné právo, soudní místo a mimosoudní řešení spotřebitelských sporů
1. Smluvní vztahy mezi Prodávajícím se řídí českým právem a pro případné soudní spory jsou
příslušné české soudy.
2. Pro řešení sporů mezi Prodávajícím a zákazníkem je místně příslušný obecný soud Prodávajícího,
pokud právní předpis nestanoví jinak.
3. Zákazník je oprávněn, vznikne-li mezi ním a Prodávajícím spor a nepodaří-li se takto vzniklý
spor vyřešit smírnou cestou, obrátit se s návrhem řešení takového sporu subjekt mimosoudního
řešení spotřebitelských sporů, kterým je: Česká obchodní inspekce, Ústřední inspektorát – oddělení
ADR, Štěpánská 15, 120 00 Praha 2, e-mail: adr@coi.cz, web: adr.coi.cz.
8. Závěrečná ustanovení
1. Tyto VOP jsou platné pro smlouvy uzavírané mezi Prodávajícím a zákazníkem.
2. Prodávající si vyhrazuje právo změny VOP bez předchozího upozornění.
3. Toto znění VOP nabývá účinnosti dne 1. 5. 2017.
Společnost Ticketware s.r.o. není poskytovatelem platební služby, ale majitelem licence Ticketware pro propojení na platební bránu GoPay. Kontaktní údaje: Ticketware s.r.o. se sídlem Nad pískovnou 1450/5, Krč, 140 00 Praha 4, IČ: 03485285, DIČ: CZ03485285. Informace: help@cinemaware.eu. Výběrem platební metody a kliknutím na tlačítko “Pokračovat” potvrzuji souhlas se všeobecnými obchodními podmínkami zařízení. Společnost Ticketware s.r.o. řeší reklamace plátců kartou v zastoupeni za své klienty (3.strana)
Po potvrzení objednávky má Plátce možnost využít službu bankovního převodu, která ho přesměruje na internetové bankovnictví jeho banky. Plátce prostřednictvím internet bankingu odešle Platbu. Prodávající expeduje lístky ihned po přijetí potvrzení o úhradě. Převody peněz jsou uskutečňovány prostřednictvím účtu společnosti GoPay s.r.o. bankovního převodu nebo Platba kartou.
Citlivé vstupní údaje, které zadáváte do systému internetového bankovnictví, jsou chráněny platebními branami bank a nedostávají se do prostředí třetích stran. Zpracovatelé plateb vidí pouze informace o transakci, které jim banka s odeslanou transakcí sdělí.
Zakoupením vstupenek/doplňkového zboží dává kupující prodávajícímu souhlas se zpracováním svých kontaktních údajů a to až do doby jeho písemného vyjádření nesouhlasu s tímto zpracováním. Kontaktní údaje, které kupující uvede při objednání, slouží výhradně pro naši potřebu a nebudou poskytnuty jiným subjektům s výjimkou zpracovatelů plateb.
Uživatel nesmí využívat Rezervační a nákupní systém způsobem, který by mohl snížit jeho hodnotu a/nebo poškodit, upravit, znemožnit, přetížit nebo zhoršit funkci části a/nebo celku Rezervačního a nákupního systému, či infrastruktury Poskytovatele zahrnující jakékoliv pasivní a/nebo aktivní prvky infrastruktury a/nebo síťová zařízení, či servery. Uživatel nesmí zneužívat, blokovat, modifikovat či jinak měnit jakoukoliv část Rezervačního a nákupního systému, nebo se jen pokusit narušit stabilitu, chod nebo data Rezervačního a nákupního systému. Provozovatel nenese zodpovědnost za případné neoprávněné zásahy třetích osob, v důsledku čehož tyto osoby neoprávněně získají přístup k osobním údajům uživatele a/nebo k jeho uživatelskému účtu a/nebo k příslušné databázi poskytovatele tyto údaje použijí, využijí, zneužijí nebo zpřístupní tyto údaje třetím osobám. Jakékoliv výše uvedené činnosti mohou být trestné!
Platba „Twisto“ je poskytována společností Twisto payments a.s., IČO: 01615165, zapsanou v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 19085, se sídlem na adrese Újezd 450/40, Malá Strana, 118 00 Praha 1 na základě Twisto faktury postoupením pohledávky na úhradu platby s prodlouženou splatností společnosti Twisto payments a.s., a to za podmínek uvedených ve „Všeobecných obchodních podmínkách pro zákazníky služby „TWISTO“.
V případě, že Kupující využije službu „Twisto“ zprostředkovanou Prodávajícím a poskytovanou ze strany Twisto payments a.s., je Kupující povinen uhradit platbu (tj. celkovou kupní cenu a náklady na dopravu zboží) do 14 dnů ode dne doručení zboží.
K uzavření kupní smlouvy dojde vyplněním objednávky ze strany Kupujícího, akceptací objednávky ze strany Prodávajícího (písemným potvrzením elektronickou poštou) a úhradou objednaného zboží Kupujícím nebo využitím služby „Twisto“.
Kupující souhlasí s tím, že vybráním služby Twisto v nákupním košíku Obchodníka a po následném schválení platby Twistem,akceptuje „Všeobecné obchodní podmínky pro zákazníky služby „TWISTO“.
Zkontrolujte si, prosím, zadanou e-mailovou adresu. Na zadaný e-mail mohou být zaslány objednané a uhrazené vstupenky nebo e-mailová zpráva potřebná k vyzvednutí vstupenek v pokladně provozovny. Na nesprávné zadaný e-mail nelze uplatňovat reklamaci a ani vyžadovat navrácení uhrazené částky za vstupenky.